Super geholpen, Bria is enorm kundig en heel zorgvuldig. Een aanrader!
Baukje•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel.
Dirk•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik werd vriendelijk ontvangen op de locatie en voelde mij direct welkom. De medewerkers waren professioneel en zeer behulpzaam. Ik ben uitstekend geholpen en kom in de toekomst graag nog eens terug. Bedankt voor de goede service!