Ik ben erg tevreden met het resultaat, mijn gezicht ziet er na de behandeling prachtig uit. Mijn huid is schoon en goed gehydrateerd.
Bedankt, Anna!
Treatment by careton2023@gmail.com•Eyebrow & Eyelash Tinting
Masha•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Ik heb een gezichtsbehandeling ondergaan bij schoonheidsspecialiste Anna en ben er erg tevreden over. Ik heb eindelijk een schoonheidsspecialiste gevonden die helemaal bij mij past: ze is heel attent en werkt heel nauwkeurig. Alles was geweldig; ik kom zeker nog vaak terug.
Treatment by careton2023@gmail.com•Eyebrow & Eyelash Tinting