Ik ben erg tevreden met het resultaat, mijn gezicht ziet er na de behandeling prachtig uit. Mijn huid is schoon en goed gehydrateerd.
Bedankt, Anna!
Behandeling door careton2023@gmail.com•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Masha•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb een gezichtsbehandeling ondergaan bij schoonheidsspecialiste Anna en ben er erg tevreden over. Ik heb eindelijk een schoonheidsspecialiste gevonden die helemaal bij mij past: ze is heel attent en werkt heel nauwkeurig. Alles was geweldig; ik kom zeker nog vaak terug.
Behandeling door careton2023@gmail.com•Wimpers en/of wenkbrauwen verven