Vriendelijk geholpen, erg tevreden over mijn kapsel, veel positieve reacties gekregen. Caroline: BEDANKT 👌🏼
Jacqueline•about 1 year ago
Verified review
Er was scheef geknipt en hier en daar happen uit mijn haar waardoor de onderkant nog minder gelijk was. Ik durfte er niet mee rond te lopen omdat ik me ervoor schaamde omdat het zo gek en scheef geknipt was.
Styled by Carolien•Ladies' Haircuts
Emma•about 1 year ago
Verified review
fijne kapsalon luistert goed naar wat je wil en komt zelf ook met tips