Vriendelijk geholpen, erg tevreden over mijn kapsel, veel positieve reacties gekregen. Caroline: BEDANKT 👌🏼
Jacqueline•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Er was scheef geknipt en hier en daar happen uit mijn haar waardoor de onderkant nog minder gelijk was. Ik durfte er niet mee rond te lopen omdat ik me ervoor schaamde omdat het zo gek en scheef geknipt was.
Styling door Carolien•Vrouwen knippen
Emma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
fijne kapsalon luistert goed naar wat je wil en komt zelf ook met tips