Ontzettend fijne pedicure en ontspanningsmassage gehad. Elaine is heel ervaren, deskundig, attent en super gezellig. Ze neemt de tijd en past de behandelingen aan aan wat elk persoon nodig heeft. Ik zou Casa de Beleza aan iedereen aanraden.
Treatment by Elaine•
PedicureShow all…
Anneloes•almost 4 years ago
Verified review
Pedicure behandeling gehad. Super tevreden. Netjes geknipt en gelakt. Daarnaast is het een zeer schone salon met een fijne sfeer!
Treatment by Elaine•Pedicure
Michelle•almost 4 years ago
Verified review
Goed ervaren en aardige eigenerasse. Behandeling was topp!