Ontzettend fijne pedicure en ontspanningsmassage gehad. Elaine is heel ervaren, deskundig, attent en super gezellig. Ze neemt de tijd en past de behandelingen aan aan wat elk persoon nodig heeft. Ik zou Casa de Beleza aan iedereen aanraden.
Behandeling door Elaine•
PedicureToon alles…
Anneloes•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Pedicure behandeling gehad. Super tevreden. Netjes geknipt en gelakt. Daarnaast is het een zeer schone salon met een fijne sfeer!
Behandeling door Elaine•Pedicure
Michelle•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed ervaren en aardige eigenerasse. Behandeling was topp!
Behandeling door Elaine•Vrouwen harsen - bikinilijn