Ik kom regelmatig bij Centifolia voor een gezichtsbehandeling. Ze behandelt me altijd met veel aandacht en zorgvuldigheid en mijn huid ziet er hierna altijd weer beter uit. Ze heeft veel kennis van de methodes en producten en doet haar werk erg professioneel. Ben erg tevreden!
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
Goede en kundige gezichtsbehandeling! En wat belangrijk is, ik voel me op m’n gemak in deze salon!
Marja•over 7 years ago
Verified review
Heel persoonlijk en aandacht voor de specifieke klant, je krijgt een behandeling op maat! Diana weet precies waar je van houdt. Ook de voetjes vinden de pedicure heerlijk.
Natasja•over 7 years ago
Goede behandelingen en vriendelijk schoonheidsspecialiste geeft goede tips over je huid.
nel hoogwerf•almost 8 years ago
Kom er al langere tijd voor een voetbehandeling. Wordt er altijd vriendelijk ontvangen en buitengewoon goed geholpen. Ga zo door.