Ik kom regelmatig bij Centifolia voor een gezichtsbehandeling. Ze behandelt me altijd met veel aandacht en zorgvuldigheid en mijn huid ziet er hierna altijd weer beter uit. Ze heeft veel kennis van de methodes en producten en doet haar werk erg professioneel. Ben erg tevreden!
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede en kundige gezichtsbehandeling! En wat belangrijk is, ik voel me op m’n gemak in deze salon!
Marja•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel persoonlijk en aandacht voor de specifieke klant, je krijgt een behandeling op maat! Diana weet precies waar je van houdt. Ook de voetjes vinden de pedicure heerlijk.
Natasja•meer dan 7 jaar geleden
Goede behandelingen en vriendelijk schoonheidsspecialiste geeft goede tips over je huid.
nel hoogwerf•bijna 8 jaar geleden
Kom er al langere tijd voor een voetbehandeling. Wordt er altijd vriendelijk ontvangen en buitengewoon goed geholpen. Ga zo door.