Werd erg vriendelijk ontvangen en vooraf goed besproken welke mogelijkheden er allemaal geschikt zijn voor mijn huid/gezicht.
Zij is vakkundig, weet waar ze het over heeft en beschikt over ruime ervaring
Voelde mij erg op mijn gemak en zal zeker binnenkort een vervolgafspraak maken.
Dank Diana
Sriyanti van Luijk•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
It was good one
Arivu•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Niels is een hele kundige arts die alles goed uitlegt en de behandeling goed uitvoert. Nice work Niels👌🏼
Maurice•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Een prettige ervaring met Niels. Een zeer kundige specialist, ik voelde mij gelijk op mij gemak. Hij heeft goed geluisterd naar mijn wensen, het ziet er mooi en natuurlijk uit. Bedankt!
Nel•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Over het algemeen een fijne behandeling. Huid goed schoongemaakt, wenkbrauwen goed gedaan. Tijdens het harsen van de bovenlip is er wel een stukje vergeten wat ik thuis zelf heb weggehaald. Ik gaf voor de behandeling aan dat ik kwam om te ontspannen en een goeie reiniging. De reiniging is goed gedaan maar ik miste toch echt de ontspanning. Tijdens het maskertje was er geen ontspannend muziekje waardoor het erg lang duurde.
Verder hele lieve mevrouw, legt ook goed uit wat ze doet.
Vond alleen de behandeling nogal duur voor wat ik kreeg.