Goed bevallen.
Afspraak op tijd,aardige vrouw,netjes gewerkt.
Heel tevreden over de behandeling.
Nieuwe vervolgafspraak gemaakt.
Marian •4 months ago
Verified review
Zeer deskundige dame, werkt precies en stemt samen af tot een perfect resultaat. Dankjewel!
Romy•4 months ago
Verified review
Top
Paula•4 months ago
Verified review
Cherida heeft mijn One by One wimpers snel en vakkundig gezet, zonder knoeien met lijm. Ze gaat uiterst zorgvuldig te werk.
Gefeliciteerd met de prachtige zakelijke locatie waar je nu je werkzaamheden verricht. Goed bereikbaar op de begane grond én met parkeerruimte. Ik ga vol vertrouwen weer naar mijn volgende afspraak.