Super goede 1e indruk! Makkelijk te bereiken, fijn contact via de app, 1,5 uur gezellig gekletst en wat ging ik met prachtige wimpers de deur uit! Wauw! Gelijk een nieuwe afspraak gemaakt. Tot over 4 weken! Groetjes
Chantal•4 months ago
Verified review
professionele en vriendelijke dame.
Christine•5 months ago
Verified review
Wat ben jij een lieve vakkundige vrouw. Ik heb mij erg welkom en op mijn gemak gevoeld. Heel graag tot de volgende keer.
Claudia •5 months ago
Verified review
Hele goede ervaring met prachtig resultaat. Ben er enorm blij mee
Linda•5 months ago
Verified review
Vandaag een afspraak gehad voor lipbrush, het was een fijne ervaring. Ze hielp me goed mee met de kleur en was er vriendelijk! Het eindresultaat is echt super mooi geworden. 💋