Super goede 1e indruk! Makkelijk te bereiken, fijn contact via de app, 1,5 uur gezellig gekletst en wat ging ik met prachtige wimpers de deur uit! Wauw! Gelijk een nieuwe afspraak gemaakt. Tot over 4 weken! Groetjes
Chantal•4 maanden geleden
Geverifieerde review
professionele en vriendelijke dame.
Christine•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat ben jij een lieve vakkundige vrouw. Ik heb mij erg welkom en op mijn gemak gevoeld. Heel graag tot de volgende keer.
Claudia •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele goede ervaring met prachtig resultaat. Ben er enorm blij mee
Linda•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag een afspraak gehad voor lipbrush, het was een fijne ervaring. Ze hielp me goed mee met de kleur en was er vriendelijk! Het eindresultaat is echt super mooi geworden. 💋