Anouk, je hebt ons fantastisch geholpen, groet Ans
A.L.ā¢about 1 year ago
Verified review
Het probleem is snel goed en vriendelijk opgelost .š
š Vr.gr. Trienie.
Triniā¢about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Ik kwam terug om mijn pas aangeschafte haarstukje wat bij te laten knippen, en even te bespreken hoe het gaat.
Het is wel wennen maar ben er blij mee!
Anouk besteedt alle aandacht aan je en zo nodig kan ik altijd weer komen met vragen enz.
Heel fijn!