Anouk, je hebt ons fantastisch geholpen, groet Ans
A.L.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het probleem is snel goed en vriendelijk opgelost .🙋
😃 Vr.gr. Trienie.
Trini•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kwam terug om mijn pas aangeschafte haarstukje wat bij te laten knippen, en even te bespreken hoe het gaat.
Het is wel wennen maar ben er blij mee!
Anouk besteedt alle aandacht aan je en zo nodig kan ik altijd weer komen met vragen enz.
Heel fijn!