Mijn haar is perfect behandeld door Miranda; Na vragen van mij en overleg met mij heeft zij mijn haren geknipt en gekleurd.
Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat de salon uitgegaan.
Styled by coiffure 1868•Hair colouring
Annie•almost 8 years ago
Verified review
Lekker rustig en altijd is er tijd genoeg. We hoeven niet te wachten en het knippen gebeurt altijd netjes
Styled by coiffure 1868•Children's Haircuts
Merijn•almost 8 years ago
Verified review
Zoals altijd erg tevreden!
Styled by coiffure 1868•Ladies' Haircuts
Wilma•almost 8 years ago
Verified review
Vakkundig en persoonlijk
Styled by coiffure 1868•Ladies' Haircuts
marion•almost 8 years ago
Verified review
Vond het bezoek en mijn haarbehandeling echt prima.
Attent en vriendelijk personeel.