Mijn haar is perfect behandeld door Miranda; Na vragen van mij en overleg met mij heeft zij mijn haren geknipt en gekleurd.
Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat de salon uitgegaan.
Styling door coiffure 1868•Vrouwen kleuren
Annie•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker rustig en altijd is er tijd genoeg. We hoeven niet te wachten en het knippen gebeurt altijd netjes
Styling door coiffure 1868•Kinderen knippen
Merijn•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd erg tevreden!
Styling door coiffure 1868•Vrouwen knippen
Wilma•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig en persoonlijk
Styling door coiffure 1868•Vrouwen knippen
marion•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vond het bezoek en mijn haarbehandeling echt prima.
Attent en vriendelijk personeel.