Alles precies volgens afspraak. De gegevens van mij staan genoteerd in de computer dps de kapster weet hoe mijn haar geknipt moet worden, ik ben dik tevreden.
Styled by milano•Men's Haircut
Wim•about 1 year ago
Verified review
Friendly staff, nice hairdresser not too far from the centre, really happy with my new haircut!
Styled by milano•Ladies' Haircuts
Anonymous•about 1 year ago
Verified review
Aardige dames. Naar tevredenheid geholpen.
Styled by milano•Ladies' Haircuts
J.•about 1 year ago
Verified review
Zoals altijd goed en snel geholpen. Mijn haar precies zoals ik het wil.
Styled by milano•Men's Haircut
Rob•about 1 year ago
Verified review
Altijd goed geknipt bij deze kapper. Aardige mensen.