Alles precies volgens afspraak. De gegevens van mij staan genoteerd in de computer dps de kapster weet hoe mijn haar geknipt moet worden, ik ben dik tevreden.
Styling door milano•Mannen knippen
Wim•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly staff, nice hairdresser not too far from the centre, really happy with my new haircut!
Styling door milano•Vrouwen knippen
Anonymous•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige dames. Naar tevredenheid geholpen.
Styling door milano•Vrouwen knippen
J.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd goed en snel geholpen. Mijn haar precies zoals ik het wil.
Styling door milano•Mannen knippen
Rob•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed geknipt bij deze kapper. Aardige mensen.