Mijn nagels zijn weer tip top in orde. Vriendelijk personeel. Goede service en er is altijd een hele fijne sfeer.
Treatment by Km posthumus posthumus•Nail Refill
Sandra•8 months ago
Verified review
Kundig en gezellig . Kirsten ,je zou mij nog bellen
Voor een nieuwe afspraak. Gr Els
Treatment by Km posthumus posthumus•Nail Refill
mevrouw Els van Run•8 months ago
Verified review
Goede service en vriendelijke mesen
Treatment by Km posthumus posthumus•Intense Pulsed Light (IPL)
Tina•9 months ago
Verified review
Mooie salon, vriendelijk, lekker kopje koffie met een lekkernij.
De manicure was keurig, zorgvuldig en vooral relaxed. Geen haastwerk, vriendelijke medewerker.
Volgende afspraak staat weer gepland.