Cosmedtrix beauty en nails Reviews

Maasstraat 9

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
103 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Zeer vriendelijk Kirsten is een vakvrouw
Mijn nagels zijn weer tip top in orde. Vriendelijk personeel. Goede service en er is altijd een hele fijne sfeer.
Kundig en gezellig . Kirsten ,je zou mij nog bellen Voor een nieuwe afspraak. Gr Els
Goede service en vriendelijke mesen
Mooie salon, vriendelijk, lekker kopje koffie met een lekkernij. De manicure was keurig, zorgvuldig en vooral relaxed. Geen haastwerk, vriendelijke medewerker. Volgende afspraak staat weer gepland.
4
1
4
5
6
11
6