Mijn nagels zijn weer tip top in orde. Vriendelijk personeel. Goede service en er is altijd een hele fijne sfeer.
Behandeling door Km posthumus posthumus•Kunstnagels opvullen
Sandra•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Kundig en gezellig . Kirsten ,je zou mij nog bellen
Voor een nieuwe afspraak. Gr Els
Behandeling door Km posthumus posthumus•Kunstnagels opvullen
mevrouw Els van Run•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede service en vriendelijke mesen
Behandeling door Km posthumus posthumus•IPL
Tina•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie salon, vriendelijk, lekker kopje koffie met een lekkernij.
De manicure was keurig, zorgvuldig en vooral relaxed. Geen haastwerk, vriendelijke medewerker.
Volgende afspraak staat weer gepland.