Een bezoek aan deze salon is altijd een rustpunt.
Je voelt je welkom en je krijgt een goede en deskundige behandeling, kortom helemaal top !
Behandeling door Km posthumus posthumus•Nagelversteviging
Phie•9 maanden geleden
Geverifieerde review
I’ve had great experiences here in the past, which is why I keep coming back. The staff is always friendly and the salon is clean and welcoming. However, my most recent visit was a bit disappointing. The manicure felt rushed, and the gel application wasn’t as neat as usual — the finish is uneven and the nail shape isn’t quite right. I still appreciate the overall atmosphere and service, but I hope the attention to detail improves next time.
Gellak manicure
Alina•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De salon is prachtig de dames vrindlik en begulzam ik kwam van nagels studio altijd blij met mooie nagels 👍👍👍
Behandeling door Km posthumus posthumus•Kunstnagels opvullen
Lilla•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Super aardig en gezellig personeel, de stagiaire die mij behandeld heeft was erg vriendelijk, deskundig, werkte erg netjes en was gezellig om mee te kletsen. De salon is prachtig en heel erg netjes + schoon! Absolute aanrader, ik heb mijn volgende afspraak al staan :)
Nagelversteviging
Sanna•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Correcte behandeling
Behandeling door Km posthumus posthumus•Gellak manicure