Kirsten is een fantastische vakvrouw! Ik kom altijd met heel veel plezier bij haar. Vanaf het moment dat je binnenkomt, word je gastvrij ontvangen met een lekker kopje koffie, een chocolaatje en de fijne sfeer in haar prachtige pand. Het voelt elke keer luxe en bijzonder, echt een momentje voor mezelf.
Mijn nagels zijn altijd prachtig en van topkwaliteit. Ondanks dat ik dagelijks druk bezig ben met de dieren, blijven ze perfect zitten. De service is uitstekend Kirsten zelf is een fantastisch
Behandeling door Km posthumus posthumus•Kunstnagels opvullen
Nadieh Cuijten•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wordt altijd zeer vriendelijk behandeld
Behandeling door Km posthumus posthumus•Kunstnagels opvullen
Ilse•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne adviezen en behandeling
Behandeling door Km posthumus posthumus•Gelnagels
Erica•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zal wel zijn omdat het bedrijf nog niet 100 % in orde is dat het niet echt profecioneel uitziet en werkt
Gellak manicure
yvonne•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd meer dan tevreden bij Cosmedtrix - kundige en professionele dames en een prachtige salon :)
Behandeling door Km posthumus posthumus•Nagelversteviging