Ik had Sascha als medewerker. Ik vond het echt super fijn. Ze is heel vriendelijk, geeft je je ruimte en tijd en vervult je wensen. Ik ben heel tevreden
Dina•about 1 year ago
Verified review
Heerlijke behandeling gehad! Absoluut de tijd en moeite waard !! Super fijn geholpen door Sasha
Melissa•about 1 year ago
Verified review
Ik heb genoten van een heerlijke Japanse head spa, waarbij alle zintuigen werden geprikkeld en ik geheel ontspannen weer de deur uitging. Heerlijk om je zelf te verwennen of verwend te worden!
Kenneth•about 1 year ago
Verified review
Wat een geweldige behandeling! Ik ben heerlijk ontspannen naar buiten gegaan, de Japanese Headspa is echt een aanrader!
Denise•about 1 year ago
Verified review
Heb de tingle kriebel massage gehad en vond het heerlijk en zeer ontspannen. Zou het zeker aanraden