Ik heb de Japanese Head Spa gehad en het was top! Ik heb heerlijk kunnen genieten en ontspannend. Ook heel erg vriendelijk personeel die echt hun best hebben gedaan
Zoë•about 1 year ago
Verified review
Ik ben niet zelf gegaan maar mijn dochter en zij vond de behandeling heel fijn!
Styled by Sascha•Head Spa
Anoniem•about 1 year ago
Verified review
Salon ziet er zeer verzorgd en schoon uit. Hartelijk ontvangen door Sascha, goede uitleg over de laserontharingsbehandeling. Tijdens de behandeling werd alles apart toegelicht. Ik voelde mij zeer op mijn gemak.
Sven•about 1 year ago
Verified review
Beste costur care center, bedankt dat wij mochten genieten van de heerlijke hoofd massage,wij hebben echt heel erg genoten!!!
Groetjes Winanda & Noa!!! 💆♀️🤗😁🤭🧖♀️