Fijne behandeling door Sascha!
Was heel rustgevend
Ben weer helemaal relaxt kom zeker terug!
Fien •4 months ago
Verified review
Show venue reply...
Geweldige behandeling weer. Super relaxed en als herboren naar huis.
Jeroen•4 months ago
Verified review
Show venue reply...
Ik heb genoten van mijn Japanese headspa! De behandeling was heel fijn en rustgevend. De service was top en de medewerkster was super vriendelijk. Een absolute aanrader!