Fijne behandeling door Sascha!
Was heel rustgevend
Ben weer helemaal relaxt kom zeker terug!
Fien •4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldige behandeling weer. Super relaxed en als herboren naar huis.
Jeroen•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb genoten van mijn Japanese headspa! De behandeling was heel fijn en rustgevend. De service was top en de medewerkster was super vriendelijk. Een absolute aanrader!