Heerlijke massage, werd vooraf gevraagd of ik het stevig of meer ontspannen wilde. Toen ik aangaf een stevigere te willen heb ik dit ook zeker gekregen, heel fijn!
Wimperlift werd goed uitgevoerd, dus over de behandeling niks te klagen. Resultaat vind ik alleen niet voor herhaling vatbaar aangezien ik het verschil ‘groter’ had verwacht. Maar niks ten nadelen van hen dus!
Eyelash PermingShow all…
Anonymous•about 6 years ago
Verified review
Ze zijn ongelijk .
Ik wou licht grijs (ze zijn donker).
Nee niet tevreden Sorry
Eyebrow & Eyelash Tinting
Anonymous•about 6 years ago
Verified review
Hele fijne behandeling en super resultaat !
Eyelash Perming
Anonymous•about 6 years ago
Verified review
Perfect.
Relaxing Massage
Jean-Paul•about 6 years ago
Verified review
Bijzonder prettig, vriendelijk en deskundig geholpen. Zeker aan te bevelen!