Heerlijke massage, werd vooraf gevraagd of ik het stevig of meer ontspannen wilde. Toen ik aangaf een stevigere te willen heb ik dit ook zeker gekregen, heel fijn!
Wimperlift werd goed uitgevoerd, dus over de behandeling niks te klagen. Resultaat vind ik alleen niet voor herhaling vatbaar aangezien ik het verschil ‘groter’ had verwacht. Maar niks ten nadelen van hen dus!
OntspanningsmassageToon alles…
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze zijn ongelijk .
Ik wou licht grijs (ze zijn donker).
Nee niet tevreden Sorry
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling en super resultaat !
Wimper permanent
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect.
Ontspanningsmassage
Jean-Paul•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Bijzonder prettig, vriendelijk en deskundig geholpen. Zeker aan te bevelen!
Behandeling door Daphne•Facials / Gezichtsbehandelingen