Ik word hier altijd goed fijn en snel geholpen, en ook nog eens gezellig, top Michelle.
Dirk•about 8 years ago
Verified review
Goed geholpen! Dankjewel!
Katie•about 8 years ago
Verified review
Netjes geknipt!
Laudicia•about 8 years ago
Verified review
Was erg blij met de knipbeurt! Zat meteen goed en hoefde niet bij te groeien. Ook ontzettend vriendelijke en professionele kapster! Ik kom zeker nog een keer!
Ruija•about 8 years ago
Verified review
Vriendelijke, nette behandeling, zeker voor herhaling vatbaar