Ik word hier altijd goed fijn en snel geholpen, en ook nog eens gezellig, top Michelle.
Dirk•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen! Dankjewel!
Katie•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes geknipt!
Laudicia•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Was erg blij met de knipbeurt! Zat meteen goed en hoefde niet bij te groeien. Ook ontzettend vriendelijke en professionele kapster! Ik kom zeker nog een keer!
Ruija•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke, nette behandeling, zeker voor herhaling vatbaar