Super leuke zaak, kwam ervoor het eerst werd super leuk ontvangen door de dames je voelt je gelijk op je gemak! Erg tevreden ga de volgende afspraak binnenkort weer plannen!
Danielle•about 2 months ago
Verified review
Afspraak kunnen maken zonder lange wachttijden, altijd vriendelijk en op tijd geholpen
Marjon•2 months ago
Verified review
Ik ben super tevreden met mijn nieuwe coupe.
Marieke•2 months ago
Verified review
De afspraak maken ging al heel makkelijk.
Helen was professionel met knippen en stelde je gelijk op je gemak door het uit te leggen wat ze ging met knippen.
Ze was ook oprecht geïnteresseerd in mij , tijdens het knippen. Het klikte gelijk.
Ze vertelde ook over het maken van een volgende afspraak, dat dat een paar dagen van te voren ook goed kon.
Ik was super te vrede over het resultaat en ga zeker de volgende keer weer terug naar Helen.
Styled by Helen•Men's Haircut
Rini•3 months ago
Verified review
Fantastische dames, geweldig geholpen , en met plezier weer naar huis een dikke tien 🥰