Vanmorgen mijn haar gekleurd en geknipt. Geen gele gloed meer maar een mooie natuurlijke uitstraling! Erg blij met het mooie resultaat
Annemarie •3 months ago
Verified review
Het was top ik kom zeker terug😊
Rita•3 months ago
Verified review
Helen is een lieve kapster die weet wat ze doet en eerlijk advies geeft. Ze zet het stapje extra om jou blij te maken. Ik ben weer blij met mijn haren :)
Stefanie•3 months ago
Verified review
Top kapsalon! Helen is een lieve meid en een geweldige kapster. Altijd een feestje voor mijn haar als ik daar ben geweest . Heel blij mee 😀