Zoals altijd super tevreden. Kleuren en knippen helemaal naar wens.
Styled by Jeroen•
Ladies' HaircutsShow all…
Nelleke•4 months ago
Verified review
Altijd super blij met de knip- en verfbeurten bij Jeroen. Blijft heel lang mooi!
Styled by Jeroen•
Ladies' HaircutsShow all…
Janneke•5 months ago
Verified review
Jeroen knipt heel goed en het is altijd gezellig. Heerlijke koffie ook. Ik kom er graag.
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Lidia•5 months ago
Verified review
Zoals altijd heel vlot, leuk en prima naar mijn wensen door Jeroen geknipt! Top!
En het is altijd relaxed en gezellig bij Jeroen. Jeroen is vriendelijk, attent, geïnteresseerd en hartelijk!