Kan niet beter! Altijd tevreden en altijd gezellig
Styled by Jeroen•Men's Haircut
Jesper•5 months ago
Verified review
Het kapsel is goed, maar ik werd helaas niet fijn benaderd. De kapper sprak mijn naam verkeerd uit, en toen ik hem daarop corrigeerde, zei hij: “Ja, het maakt toch niet uit,” en begon daarover te lachen met een collega. Dit voelde voor mij heel onprofessioneel. Als cliënt verwacht je je welkom en gerespecteerd te voelen. Ik voelde me niet op mijn gemak, niet serieus genomen en zelfs wat gekleineerd door het lachen. Hopelijk wordt hier in de toekomst meer aandacht aan besteed.