Zoals zeer tevreden. De hygiëne regels worden goed in acht genomen. Iedereen draagt een mondkapje. Ook belangrijk in deze tijd. En het knippenis altijd goed, gezellig praatje, fijne producten. Kortom super tevreden de deur uit.
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Nelleke•over 5 years ago
Verified review
Goed
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Thanks weer voor mijn fabuleuze krullen!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Tessa•over 5 years ago
Verified review
Jeroen is een hele fijne kapper, hij luistert goed naar wat je wil. Ik ga zeker terugkomen!