Zoals zeer tevreden. De hygiëne regels worden goed in acht genomen. Iedereen draagt een mondkapje. Ook belangrijk in deze tijd. En het knippenis altijd goed, gezellig praatje, fijne producten. Kortom super tevreden de deur uit.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Nelleke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Thanks weer voor mijn fabuleuze krullen!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Tessa•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeroen is een hele fijne kapper, hij luistert goed naar wat je wil. Ik ga zeker terugkomen!