Heel goed geknipt door Jeroen. Erg tevreden en vond het ook nog eens erg gezellig. Aanrader!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Anna•almost 6 years ago
Verified review
Ik vroeg om advies, kreeg verschillende opties en werd goed geholpen met kiezen. En het resultaat mocht er ook zeker zijn!
Styled by Jeroen•
Men's HaircutShow all…
Liza•almost 6 years ago
Verified review
Helemaal top en gezellig, zoals altijd!
Styled by Jeroen•Men's Haircut
Jos•almost 6 years ago
Verified review
Het was echt tijd om iets aan mijn haar te doen en ik kon makkelijk een afspraak maken op de zelfde dag. Leuke locatie en relaxed sfeer. Ik heb Jeroen gevraagd om iets te doen die hij geschikt vond voor mij met mij haar en dat heeft hij ook gedaan! Mijn haar ziet er supermooi uit!