M’n haar is echt super mooi geknipt! Jeroen heeft het zo geknipt dat het er nonchalant uit ziet en niet stijf. Precies zoals ik het wil. Het verven is ook mooi gedaan! Al zie ik dat de (koele) kleur niet overal (op de warme stukken) even goed gepakt heeft. Dat kan natuurlijk en is iets wat Jeroen niet aan te rekenen is. Al met al super tevreden.