Ben heel blij met mijn nieuwe kapsel!! Ben oprecht onder de indruk over hoe mooi het is geworden! Er word goed naar je wensen geluisterd en je krijgt het eindresultaat waarop je hoopte :) ik ken niet veel kappers die kunnen knippen zoals hij, ik kom zeker terug
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Xanne•almost 6 years ago
Verified review
Het zit weer top!!!!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Chill omgeving. Goeie werkruimte en lekker recht toe recht aan. Voor mij plezierige sfeer. Handdoek na wassen gemist... dat wel..maar verder topkapper.
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Elly•almost 6 years ago
Verified review
Prima knipbeurt zonder poespas.
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Zoals altijd dik tevreden, wilde wat anders en dit is goed gedaan door Jeroen, snapt altijd wat ik bedoel.
Super.