Ben heel blij met mijn nieuwe kapsel!! Ben oprecht onder de indruk over hoe mooi het is geworden! Er word goed naar je wensen geluisterd en je krijgt het eindresultaat waarop je hoopte :) ik ken niet veel kappers die kunnen knippen zoals hij, ik kom zeker terug
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Xanne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het zit weer top!!!!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Chill omgeving. Goeie werkruimte en lekker recht toe recht aan. Voor mij plezierige sfeer. Handdoek na wassen gemist... dat wel..maar verder topkapper.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Elly•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima knipbeurt zonder poespas.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd dik tevreden, wilde wat anders en dit is goed gedaan door Jeroen, snapt altijd wat ik bedoel.
Super.