Jeroen is een hele goede kapper, hij heeft het echt in zijn vingers. Ervaren en vakkundig. Hij knipt heel erg goed. Hij is vriendelijk, attent en geïnteresseerd in zijn klanten.
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Anne-Marie•about 1 year ago
Verified review
Super fijn en mooi resultaat!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Romy•about 1 year ago
Verified review
Hele fijne kappert! Ga er al jaren naartoe en m'n vrienden inmiddels ook.
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Roos•about 1 year ago
Verified review
Ik kom al jaren bij Jeroen en wat een fijne kapper is het toch. Hij luistert goed naar wat je wilt en zorgt ervoor dat ik altijd blij naar buiten loop.
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Marlies•about 1 year ago
Verified review
Super nice experience, Jeroen is very chill and also helpful with choosing the right cut.