Jeroen is een hele goede kapper, hij heeft het echt in zijn vingers. Ervaren en vakkundig. Hij knipt heel erg goed. Hij is vriendelijk, attent en geïnteresseerd in zijn klanten.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Anne-Marie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn en mooi resultaat!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Romy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne kappert! Ga er al jaren naartoe en m'n vrienden inmiddels ook.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Roos•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Jeroen en wat een fijne kapper is het toch. Hij luistert goed naar wat je wilt en zorgt ervoor dat ik altijd blij naar buiten loop.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Marlies•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super nice experience, Jeroen is very chill and also helpful with choosing the right cut.