Altijd goed, koffie en een babbel en nooit lang wachten. Het ligt niet alleen aan de naam 😉
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Jeroen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn ontvangst en mijn krullen weer mooi in model geknipt.
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Sergio•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam na een operatie. Hij hield overal rekening mee en was attent en betrokken. Door het ziekenhuis bezoek ervoor was ik tot overmaat van ramp wat te laat. Meteen contact opgenomen en zelfs daarvoor begripvol en ik kon nog terecht. Wat een fijn gevoel hield ik over aan dit bezoek! En een geweldig kapsel, mijn krullen weer terug. Dank je wel jeroen!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Monira•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt. Jeroen peilde regelmatig hoe ik het kapsel wilde hebben.