Hele fijne eerste ervaring bij de Kappert! Super vriendelijk en erg blij met het resultaat!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Jet•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great vibe, great music, great cut!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Marta•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar blijft lang in model. Jeroen knipt het zo dat ik het niet hoef te föhnen. :) Relaxte sfeer in de salon en heerlijke koffie. Ik ben erg tevreden.