Ontzettend goede kapper! Zonder dat ik heel gedetailleerd kon vertellen wat ik aan wensen had, heeft Jeroen m'n haar erg goed en mooi geknipt.
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Sjors•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed geknipt door Jeroen,een luchtige goede coupe en Jeroen is zeer gastvrij!🤗
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Marianne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ga al jaren naar deze kappert, opzich altijd wel prima. Echter luistert hij niet goed naar je wensen, hij doet zijn eigen visie of hij weet misschien niet echt hoe hij goed moet knippen om gewenst effect te krijgen. Ook vind ik best dat je wat geld moet neerleggen terwijl hij 20 minuten bezig is en dan krijg je ook niet echt goed resultaat. Haar wassen was laatste keer ook erg laf, hij raakte me haar nauwelijks aan..
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Pim•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijne ervaring bij Jeroen! Je loopt met een mooi gestylede coupe weg.