Hele fijne eerste ervaring bij de Kappert! Super vriendelijk en erg blij met het resultaat!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Jet•about 1 year ago
Verified review
Great vibe, great music, great cut!
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Marta•about 1 year ago
Verified review
Mijn haar blijft lang in model. Jeroen knipt het zo dat ik het niet hoef te föhnen. :) Relaxte sfeer in de salon en heerlijke koffie. Ik ben erg tevreden.