Jeroen knipt vakkundig, het model blijft voor langere tijd goed zitten (zonder föhnen). De sfeer in de salon is relaxt en de koffie is heerlijk. Ik kom hier graag.
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Ida•about 1 month ago
Verified review
Top
Styled by Jeroen•Men's Haircut
Matthijs•about 1 month ago
Verified review
Voor het eerst hier geweest en direct enthousiast: goed geknipt, goede adviezen en een fijne sfeer :)
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Jelien•about 1 month ago
Verified review
Blij met het resultaat, vriendelijke kapper en een smaakvol ingerichte zaak.
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Ka•about 2 months ago
Verified review
Jeroen is een prettige kapper. Hij kan goed knippen en geeft zijn mening of wat je wilt ook bij je past!