Jeroen knipt vakkundig, het model blijft voor langere tijd goed zitten (zonder föhnen). De sfeer in de salon is relaxt en de koffie is heerlijk. Ik kom hier graag.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Ida•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Matthijs•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst hier geweest en direct enthousiast: goed geknipt, goede adviezen en een fijne sfeer :)
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Jelien•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Blij met het resultaat, vriendelijke kapper en een smaakvol ingerichte zaak.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Ka•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Jeroen is een prettige kapper. Hij kan goed knippen en geeft zijn mening of wat je wilt ook bij je past!