Ik werd vrij snel geholpen. De muziek was aangenaam, de kapsalon schoon. Mijn wensen qua kapsel werden helemaal uitgevoerd.
Styled by Jeroen•Men's Haircut
Ondine•almost 2 years ago
Verified review
Altijd een feest om bij Jeroen langs te gaan omdat je weet dat je er weer goed gekleurd en geknipt vandaan komt. Super tevreden weer.
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Nelleke•almost 2 years ago
Verified review
Altijd een fijne sfeer bij Jeroen. Mijn haar blijft lang in model.
Styled by Jeroen•Ladies' Haircuts
Ida•almost 2 years ago
Verified review
Zoals altijd goed!
Styled by Jeroen•Men's Haircut
Sebastiaan•almost 2 years ago
Verified review
I had a great experience at this hairdresser. Jeroen was very friendly and made me feel comfortable throughout the appointment. My hair turned out exactly as I wanted, looking fantastic and well-styled.